tirsdag den 4. juni 2013

Event

Kære alle.

Vi har i bestyrelsen arbejdet på at søge penge igen til at holde Event igen i Thisted, men har desværre fået totalt afslag på ansøgningen.
Jeg har været i Århus til 2 møder, og har brugt meget tid på at skrive ansøgning, men det blev bare et nej.
Så nu vil vi se hvad vi kan gøre uden penge.
Jeg har meldt mig til Torvedage i Thisted igen i år, men har ikke fået besked endnu, da de har fået en ny Citymedarbejder, og hun arbejder ikke hurtigt, så jeg ventet og venter, så nu ringer jeg snart igen, jeg ved ikke for hvilken gang.
Jeg har igen i år sået en masse ærter, som jeg håber på at få kræfter til få  plukket og solgt,så der kan komme lidt ekstra penge i kassen, det er ikke sjovt når der ikke er lidt fri kapital til tøj og når der er nogen syge, der er altid brug for ekstra penge.
Lige nu er jeg ved at gøre brugte syltetøjsglas rene for klistermærker,  som jeg er blevet givet,så vi kan få kogt noget marmelade af de sidste solbør og ribs fra sidste år, som kan blive solgt, og så har jeg jo alle de afrikanske varer
 også, men som jeg har betalt.
Ved du nogen der har glas, så vil jeg gerne have dem, da vi skal bruge mange, så vær venlig at samle hvor du er, så skal jeg nok gøre dem rene.Men det er bedst med glas med låg.
Det var bare lidt om hvad der sker her.
Vi har også søgt et andet sted om penge til at købe jord til at bygge skole, men det blev også afslag.
Nu håber jeg at få tid til at få søgt tipsmidlerne her inden 24 juni, men det tager en frygtelig tid, så hvis der er nogen der har tid, og vil bruge den på fondreisning ville det være dejligt, da jeg snart ikke kan overkomme det hele.
Det var bare lidt om hvad der sker her. Kærlig hilsen  Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar