tirsdag den 1. marts 2011

Mandag d.28/2 2011

Mandag morgen kom, og en helt ny uge begyndt.
Idag havde jeg besluttet at der måtte ske noget ved det registreing, da det kan ikke passe at der nu er gået en måned, og der er ikke sket en pind. Så vi besluttede at Innocent skulle køre ud for at møde manden, derefret ud for at spørge om prisen på et nyt dæk, og så betale en strømregning her.
Han mente det var bedst han gik alene, da det ikke altid er godt de ser en hvid.
Jeg blev hjemme, og var på indkøb. Men Innocent kom hjem uden at have mødt manden,men havde fået en pris på et nyt dæk.Så skulle han i skole, og jeg fik lavet en pitza til han kom hjem.
Efter vi havde spist, skulle vi så ned for at have et nyt dæk på bilen, og derefter skulle vi ud og se på flere børn til Agape 3. Jeg insisterede at ville med, og jeg skulle også have informationer om de nye børn, og vi skulle have taget billeder.
Derefter skulle vi igen gå til denne mand der hvor vi skulle blive registreret. Innocent havde ringet mange gange, men han tog ikke telefonen. Så vi kørte ud til hans bopæl igen, men han var ikke der.
Derefter var vi i Agape 3 igen, for at se om børnene havde fået skoleuniformer og alt det vi havde betalt for, som de havde lovet os i den uge der nu er gået.
Vi skulle også se om der var blevet indlagt vand. men nej nej nej, der sker ikke noget uden jeg bliver gal, det er så træls.
Vi snakkede med Faith, og hun kunne fortælle at Silvia er et kæmpe problem, og kan ikke underordne sig noget som helst, og taler så grimt, lyver og vil herske med dem alle sammen, samt slå dem. Hun gad heller ikke lave sit skolearbejde, og prøvede at få de andre til det, eller bare løj.Det kunne og ville vi ikke have, og jeg /vi havde talt til dem flere gange, om hvordan man opførte sig, og ville hun slet ikke høre, ville vi ikke bruge mere krudt på hende, hvis hun overhovedet ikke synes hun har brug for hjælp.
Så enden på det blev, at jeg sagde til Faith, at vi ville komme efter hende igen i morgen, for at køre hende tilbage til sin mor, for dette her kan og vil vi ikke se på, da hun også ødelægger de andre.
Så kørte vi hjem igen, og der var tid til lidt hygge, og så i tæpperne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar