fredag den 14. marts 2014

Fredag d. 14/3 2014

Hej alle kære venner af Agape Child Care.

Så er jeg hjemme igen, efter turen 2014 til Uganda. Det har været en fantastisk tur, hvor 10  nye mennesker er blevet betroet i vore hænder at drage omsorg for, men det har også været en frygtelig tur, med angreb så modbydelige så de nær havde sat alt i stå.
5 uger gik der og jeg kunne ikke se hvad dette angreb skulle betyde, det har været totalt umennskeligt, men endelig her for 2 dage siden så kom lyset over, hvad der var sket, og jeg kan gå videre, men det var virkelig slemt.
Men Agape Child Care arbejder videre, så lad os se hvor vejen går.

/Nu kan i følge Agape Child Cares arbejde i Uganda fra på mandag d. 17/3 og de følgende mandage, kl. 19,30 på TV2Nord. Der kommer 3 udsendelser, jeg glæder mig til at læne mig tilbage i stolen, og se det hele udefra, jeg kender det jo indtil videre kun som den der står midt i det hele.

Jeg har mange mange hilsner og TAK til jer dernedefra, jeg har også en del breve, men dem får i ved lejlighed når vi mødes.

Børnene og familierne har det godt, men kæmper deres kamp for at klare det hele.
Mange hilsner og knus til jer alle, og tak for denne gang.
Må Gud velsigne jeres trofasthed. De kærligste hilsner   Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar