søndag den 12. september 2010

Fantastiske nyheder.

Her ved den sidste termins afslutning, midt i august, har vi fået mange gode hilsner fra børnene om hvordan de klarer sig i skolerne.
Sarah var blevet nr 1, men jeg ved ikke af hvor mange, men de er mange i klasserne.
Gladys var blevet nr. 5 ud af 65, så det var også bare så flot.
Frank klarer sig med bravour på mureskolen.
Innocent klarer sig bare så flot, på buinesskole.
Vivi, den sidste sponsoreret pige, klarer sig så godt, at hun i næste termin skal rykke en klasse op.

Når jeg fortæller dette er det for at vise, at når de får chancen til at gå i skole, så giver de alt hvad de har i sig, er godt klar over at det er en chance der ikke skal mistes, men også for at fortælle at de penge er godt givet ud, som rækker et lille menneske et håb og en chance.
Jeg glædes af hele mit hjerte på børnenes vegne, og vil rose dem når jeg kommer derned igen i oktober. Hvis de fortsætter sådan, vil de opnå fine papier, som så igen giver en rigtig chance for et godt liv.
Tak til alle sponsorerne, fordi i giver disse vidunderlige børn en chance for livet.Må Gud rigt velsigne enhver.
Med venlig hilsen Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar