lørdag den 11. september 2010

Ny folder

Det første den nye bestyrelse tog fat på var at få lavet en ny folder, som fortæller om vort arbejde, og som vi kan have og dele ud af.
Vi skulle også tænke på at få lavet en hjemmeside, så det kunne komme på nettet. Det var meningen at nogle unge mennesker skulle forsøge, men der skete ikke rigtig noget, så det blev Anne Grethe Buchave( min ældste datter) der tog fat, og på en dag fik det hele startet op. Hun kom så et par aftner, her til mig, da det er mig der lægger inde med alle oplysninger, af den gode grund, at det har været mig der har været i Afrika, og kender arbejdet lige fra første sekund.
Vi fik puttet nogle oplysninger på hjemmesiden, men så skulle hun på ferie, og derefter havde hun afsindig travlt på arbejde, så der går lidt tid, men så kommer der mere fyld på.
Helle Bertelsen tog fat på folderen, og fik lavet nogle som vi kan begynde med at dele ud, da jeg gerne ville have nogen med mig hvor jeg går.
Vi havde folderen på næste bestyrelsesmødet, og det blev bestemt at lave nogle ændringer før vi fik lavet 1000 af dem, og det ville Helle tage sig af, så det venter vi på.
Helle ville også få lavet nogle store plakater til at hænge op i butikkerne og forskellige steder, og dem venter vi også på.
Vi ville også gerne have lavet medlemskort, da vi skal have medlemmer, efter forskrifterne. Anette skulle spørge i Banken, om det var noget de ville sponsorere, og det ville de. Vi skulle bare lige vente på at vores hjemmeside var lavet, så vi kunne få ardressen på, betalt, og få den aktiveret.
Men da det var sket, gik Anette hurtigt i banken, og de lavede de flotteste medlemskort til os som passer fuldstændig til hjemmesiden, ja de har taget motivet der fra. Det var bare såååå godt.
Så nu er det næste at vi bliver færdig med at redigere folderen, og kan få den sat i trykken. Med venlig hilsen Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar