søndag den 5. september 2010

Eksamen

Det var så meningen at jeg skulle hjem, for at gå til 4 eksamener, hvilket jeg ikke kunne, da hovedet stod helt stille. Jeg måtte indrømme at 2 af de 4 eksamener måtte blive en ommer, og det er ikke noget jeg er glad for, men det var nødvendig.
Da jeg stoppede med pillerne blev det langsom beder, og hovedet begyndte langsom at fungere.Jeg begyndte i skole igen for at få det sidste med inden eksamen i Samfundsfag og Religion. Dem ville jeg prøve at afslutte, så er det færdig til en HF.
jeg havde også travlt med at få hilsner delt ud til de forskellige, som ventede en hilsen fra deres børn, og hvad vi havde lavet. Jeg fik et nyhedsbrev sat sammen og gjort klar til udbringning.
Samtidig skulle der indkaldes til generalforsamling, da vi skulle have valgt en hel bestyrelse, da jeg har været tovholder på det hele, siden Frank rendte fra det hele, og lukkede vores hjemmeside, så nu skulle vi til at begynde forfra.
Jeg fik det hele gjort klar, og fik dem delt ud, så de kunne få nyhederne.
2 dage efter at jeg var kommet hjem, kom der en sms fra Frank( min dreng som jeg købte fri som slave, og som nu er på mureskole) at de havde afsluttet det første semester, og var blevet nr.2 ud af 16. Jeg blev meget glad på hans vegne, nu er han på vej til et godt liv, hvor det glædede mig.(Der er 3 semestre på et år, som alle afsluttes med 4 eksamener, så det er virkelig alvor)Hvor biver jeg glad og taknemlig, over med mine små penge, kan købe sådan en vidunderlig ung mand fri, og samtidig, betale hans uddannelse, så han om 3 år, har alle gode chancer for en vidunderlig tilværelse. Frank er 21 år, og er parat til at stifte familie, så snart han har sin uddannelse, og så har han noget at byde en kone og familie. Den vidunderlige unge mand der led så forfærdentlig, da alle så på ham som Satans yngel, og behandlede ham værre end en hund med skab.Hvor det glæder mig at han nu er på vej til et godt liv, han er bare så dejlig, mild , taknemlig og betænksom.
Sådanne historie en der mange af, og det er dem der får mig til helt at leve for disse børn og unge, for at give dem en chance, der hvor de absolut ingen chance har. Det er vidunderligt at se hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar