lørdag den 11. september 2010

Ny bestyrelse.

Vel hjemme igen, men ingen tid til at ligge på den lade side. Jeg fik skrevet og, sendt nyhedsbreve ud, om hvar der var sket. Jeg fik afleveret oplysninger til dem der havde givet penge med, hvad de var brugt til, så de kunne se hvor pengene var havnet.
Nu ventede de så herhjemme på, at jeg indkaldte til et møde og vise billeder og fortalte om de 3 måneder i Uganda, og arbejdet med de vidunderlige børn.
Jeg indkaldte til genneralforsamling d. 16/6, her hos mig, og samtidig at fortælle om turen. Vi kunne snildt klare det hele på en aften.
Jeg var spændt på om det at der skulle være genneralforsamling kunne afholde folk fra at komme, men det gjorde det heldigvis ikke.
Vi fik også valgt en ny bestyrelse, da det kræver lovgivningen at der skal være, og det er ved at være længe siden vi sidst var flere til at hjælpe hinanden.
Det var bare rigtig dejligt. Helle Bertelsen blev formand, jeg er kasser,Anette Jensen er næstformand, Anne Grethe Buchave er sekretær, og Lene Bertelsen er menig medlem, da der skal være 5. Det var jeg rigtig glad for, at det endeligt var bragt i orden, og at der var nogle der var parat til at gøre en indsats, for tingene gør jo ikke sig selv, og det har været meget hårdt at stå alene med det så længe, så jeg var meget glad.
Det næste var så at komme i arbejdstøjet.
Venlig hilsen Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar