søndag den 12. september 2010

Pengestrømmen

12/902010

Jeg var i kirke som sædvanlig.Vi havde en skøn Gudstjeneste med en fra Mixiko. Men det største var da der var en der kom, og kaldte mig til side, og sagde at han ville også give nogle penge til Agape Child Care, for det var sådant et godt arbejde jeg gjorde. Jeg blev så glad, og igen fra en side , jeg slet ikke havde regnet med.
Igår blev jeg ringet op af en dame, som havde givet 5000 kr, og hun fortalte at hendes svigerinde også ville give nogle penge.
Jeg blev så glad, jeg kender overhovedet ikke den dame,men hun har læst artiklen der var i Thisted dagblad, da jeg kom hjem sidste gang. Tænk så er hun blevet så optaget af det, at hun selv gav 5000 kr. og samtidig blev en Ambasadør for vort arbejde.
Andre har givet 5000kr, og samtidig sagt at de ville have den første pige på børnehjemmet, og være sponsor for hende.
Fredag aften, jeg var til møde, var der en mere der vil være sponsor, og helt totalt uventet, fik jeg en gave med hjem til børnehjemmet på 1010 kr. Jeg bliver lige velsignet hver gang, og forundret over at se Guds omsorg og trofasthed.Han svigter ikke, aldrig aldrig aldrig. MVH Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar