torsdag den 7. oktober 2010

Siden sidst.

Vi har nu en bestyrelse der brænder for sagen i Agape Child care. Alle tager fat med fuld kraft, og hvor er det skønt, da vi skulle begynde helt forfra. Anne Grethe har fået lavet en rigtig flot hjemmeside, som hun stadig fylder på med fuld kraft. Helle har fået gjort den nye pjese færdig, og vi har fået dem trykt. Annette har fået lavet medlemskort, og jeg har fået lavet mit kort, og prøver at holde sammen på det hele. Lene har meldt sig til kursus i Fondraising, så det er virkelig en flok der går på med krum hals, og hvor jeg nyder ikke at være alene om arbejdet. Helle har lavet nogle flotte plakater, som nu er hængt op mange steder, Anne Grethe har fået lavet nogle flotte plakater til at stille ud til vejen, samt lavet en flot udspil til en streamer til at sætte på bilen, det drejer sig om markedsføring, markedsføring og markedsføring.
Vi er blevet medlem af Radio Limfjord, for vi vil holde informationsmøder rundt omkring, og samtidig komme længere ud, for at blive kendt.
Vi har holdt den første informationsaften, her hos mig, og der kom en, men vi havde en rigtig dejlig aften, og hende der kom er i sanhed en ambasadør for arbejdet.
Så det breder sig som ringe i vandet, og hvor det glæder mig, da jeg ved at der er så hårdt brug for hjælp derned i Uganda. Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar