tirsdag den 19. oktober 2010

Tirsdag d. 19

Vi stod ikke op idag før kl.8, nu var der lidt ro i huset. Jeg tjekkede om vi havde strøm, for så ville jeg have et tiltrængt bad. Det var der, så nu begynder det at hjælpe på at det hele fungerer. Tøjet hængte drivvåd udenfor, men idag skinner solen, så det skal nok blive tør.
Så spiste vi morgenmad i fred og ro.
Derefter kørte vi til en tømre, som skulle indramme 2 verdenskort for os, et til Agape 1 og et til Agape 2.
Derefter skulle vi ud for at købe flere dukker og bamser, da vi skulle have til både i dag og i morgen. Da vi så kom til butikken, hvor de havde sagt de ville have flere igen, men de havde ingen. Men godt jeg har Innocent, han kendte en anden supermarked nær ved, så vi kørte derhen , og de havde hvad vi søgte efter så jeg købte igen 3 bamser og 2 dukker, samt proviant, så vi har noget at byde dem,
Da vi så kom hjem, gik Innocent alene ud for at købe mad til Vivis familie. Han kom hjem med 5 kg ris, 5 kg bønner, 5 kg sukker, 5 kg posio(majsmel), 2 liter olie,spagetti, brød, tomater, pebberfrugter, løg, gullerødder. Et kæmpe læs, men det er bedst vi køber mad til dem, og så får de resten af pengene, så ved vi at det kommer børnene til gode.
Vi fik lavet middagsmad, og spist inden Innocent skulle i skole. men idag har vi så ingen strøm. Og det er ikke det eneste, vi har heller ingen toelet, da de er ved at lave noget på det, jeg ved ikke hvad, men der er mange mænd i arbejde.
Da Innocent var gået i skole, tog jeg mig et hvil, derefter kunne jeg hente alt tøjet tørt ind, og så var det tid at prøve om jeg kunne komme på nettet, og få tjekket mail, og skrevet på bloggen. Det gik med lidt tolmodighed. Nu vil jeg stoppe her, da vi nu venter på Vivis familie, og der skal gøres klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar