fredag den 22. oktober 2010

Fredag.

Så har vi igen en dejlig ny dag, og skal til at forberede mad til Børnehjemmet Agape 1, som jeg har inviteret til middag her kl 12, lørdag, og derefter skal vi ud at bade. Men der skal købes ind, og gøres klar, da der skal meget til, men det kan jeg gøre så længe Innocent er i Skole.
Kl 4 skulle vi så mødes med Lilian, en ny pige der har fået en sponsor. Jeg ville vide lidt mere om hende end jeg vidste. Jeg har skrevet om mødet med Lilian her på bloggen, og om hvordan jeg mødte hende, og hvad Gud lagde på mit hjerte.
Nu skulle vi mødes med hende igen, 1/2 år efter,og også hendes "plejemor" som hun får lov at bo hos.
Jeg havde mange spørgsmål, jeg gerne ville have besvaret før vi begyndte denne sponsorat.
Så vi mødtes og fik snakket en masse,og fik det hele trukket i tøjet, så nu har en lille pige på 11 år, også fået en chance, et håb om en fremtid, en ny begyndelse.
Det er lige vidunderlig hver gang, og se dette lys i deres øjne, er bare det hele værd, så kan de have båd, ny bil og jeg ved ikke hvad, jeg vil ikke bytte.
Derefter var vi igen ude at se på en svimmingpool, da jeg ikke have set om de havde svømmebælter til børnene. Jeg måtte sikre mig at alt er i orden inden vi står der med alle børnene.
Endnu en begivenhedsrig dag var til ende, og jeg er bare så glad og taknemlig for at få lov til at være en del af dette fantastiske arbejde, Agape Child Care, og det er Innocent også. At tænde lys og håb i menneskers øjne og liv, hvor der intet håb og lys er, er bare så vidunderligt, ja som han sige at ændre liv, forvandle liv, det er bare utroligt. Mange hilsner til alle der læser dette. Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar