tirsdag den 12. oktober 2010

Søndag

Det er søndag, og vi vil i kirke. Det er godt vejr, men ikke så varmt som det plejer at være, men rigtig behagelig.
Vi var til en dejlig Gudstjeneste, og alle børnene fra Agape 2 kom, og da de så os, kom de alle løbende hen imod os, og vi fik knuser i stor stil. De har det så godt, er glade og frie, nu Joseph ikke er hjemme, så det er så dejligt.
Jeg er ude at hæve penge hver dag fra automaten, og det fungere bare rigtig godt, men har endnu ikke internet, så jeg kan se hvad det koster.Men der skal jo deles mange penge ud alle vegne, og da jeg kun kan hæve 1500 kr. hver gang, så må det gøres hver dag her i starten, men dejligt det fungere.
Efter gudstjenesten gik vi hjem, jeg ville hvile lidt, var stadig så træt efter den lange tur, og hovedet kører på højtryk, så alt kan blive betalt det rigtige sted, til den rigtige tid.Alle gaver skal fordeles, og der skal købes flere, så alle børnene får en gave, men det er jo så dejligt at der er pengegaver med , så vi kan tilgode alle børnene, så ingen føler sig glemt, men elsket.
Da det var ved at være aften, bestemte vi at vi ville ud at spise, og på vejen ville jeg gerne forbi det hus som Innocent har set, til et evt. børnehjem mere.
Det var virkelig et dejlig hus, men også meget dyrt. Der var ingen mennesker, så vi bare kikkede. Vi så også en mere, men der var ingen vi kunne tale med.
Så var vi på en af vore yngling resturanter at spise. Det er bare så dejligt, hvor jeg kommer , kender de mig nu. Alle steder kommer de og siger velkommen tilbage, de har altså opseveret at jeg har været væk. Jeg synes det er lidt pudsigt.
Så skal vi ikke mere idag, kun planlægge hvad vi skal imorgen, og der er nok at tage fat på.
En kærlig hilsen til jer alle derhjemme der følger vores arbejde med disse dejlige børn og unge.
Frank, min dreng har ringet flere gange, han har mærket at jeg er i Uganda igen, selom jeg ikke har sagt noget. Der var kun Innocent der vidste jeg kom, sådan ville jeg have det, jeg ville komme uanmeldt.Så jeg glæder mig til at komme ned at besøge Frank, på hans skole, og se hvordan det går ham, om han bliver en dygtig murer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar