torsdag den 7. oktober 2010

Præsidenten kommer

Så er der ved at være klar til afgang. Har lige ringet til Innocent, for at tjekke, at han henter mig i lufthavnen i morgen.Hvilken glæde jeg bliver mødt med, hver gang jeg ringer til ham. han fortalte at Susan( hende jeg har lejet Agape Basen af)hun er ligesom en søster for mig. De to havde gjort rent og pyntet op, som var det præsidenten der kom på besøg. Susan havde gjort mit soveværelse i stand, som var det til en pæsident. Jeg bliver så glad,tænk hvilken kærlighed og glæde de møder mig med, en gammel kone ude fra 17 kartoffelrække. Jeg sagde til Innocent, jamen det er bare mig, og han grinede og sagde, men du er vores general, og vi elsker dig og at du kommer, så ingenting kan være for godt.
Det er lige akkurat den glæde og hengivenhed jeg elsker så meget i Afrika, du møder den overalt.
Klokken er nu 22,15 d.7/10 og om 3 timer kommer Lisbeth og kører mig til Billund.
Ja hviken kærlighed, hun insisterede, at ville køre mig til Billund og hente mig igen. Det var også hende der hentede mig da jeg kom hjem d. 20/4-2010, og Anne Grethe havde huset klar, og købt mad og puttet i køleskabet, så der var noget at begynde med igen, efter 3 mdr. i Uganda. Hvor er det vidunderligt at have sådanne dejlige børn Jeg synes det er så ufattelig stort, det er en lang tur til Billund, og så bare lige retur. Jeg elsker det , jeg vil nyde det, det er ren luksus, og jeg er bare dybt taknemlig, TÆNK at blive leveret. Guds godhed kender ingen grænser. Tak kære Jesus. Solveig

1 kommentar:

  1. Du har så ret, kærlige børn er noget af det bedste, en mor kan være udstyret med. Når man bare véd det, kan man klare meget mere.

    KH. Bente.

    SvarSlet