torsdag den 21. oktober 2010

Torsdag 21/10 2010

Så er en ny dag begyndt. Vi har ikke i to dage haft toelet og bademuligheder, uden at skulle ovenpå. De skulle lægge nye rør ned, og alt er gravet op bagved. Jag er virkelig så glad for at jeg fik vasket i sidste minut før de begyndte.
Jeg blev vækket kl. 5 i morges, og Gud begyndte at tale til mig om det nye vi nu skal igang med, og jeg måtte stå op og finde blyant og papir, så her kommer hvad vi har af mission for resten af tiden jeg er her.
Regnskab til dato.
Lillian
Finde en svimmingpool i nærheden
Kikke efter hus
Kirsten og bestyrelsen her
Tage billeder af bestyrelse i Uganda
Bilen trænger til hjælp
2 dæk, forhjulslejre, gearkasse og andre småting.
Generator
Badedag for Agape 1
Badedag for Agape 2
Opfølgning på Annet
Pengeudbetaling igen til Antioch
Mad til Agape 1
Mad til Agape 2
Husleje for nov-dec Basen
Ronny
Pastor Ather
Det var hvad jeg fik skrevet ned her til morgen, og hvis vi når det , så er det et mirakel, men vi vil prøve.
Da vi havde spist morgenmad ringede Innocent til den dame som Lillian får lov at bo hos. Innocent havde fået hendes tlf. nr.Så vi kunne kontakte hende når jeg kom.
Vi aftalte at mødes i morgen ved Mirakelcentret, som alle ved hvor er, da der ikke er gadenavne og ard. her. og så må vi se hvad der bliver af muligheder for Lillian.
En af arbejderne her ved rørnedlægningen, er ham der fandt basen til os, så Innocent spurgte, da jeg havde forelagt ham programmet, om han skulle snakke til manden, om han har et hus, eller om der kommer en.
Det måtte han gerne, så nu er det også sat igang, så må vi se.
Innocent er nu i skole, og det tordner, lyner og regner i stråler som når vi åbner en vandhane i danmark, bare der er milioner af dem, det giver vand.
Fortsættelse følger:::

Ingen kommentarer:

Send en kommentar