mandag den 25. oktober 2010

Lørdag

Så skulle der gøres klar til badedag, for Agape 1. Jeg havde købt ind, både til spisning her og til at tage med, så de kan få noget at spise og drikke undervejs.
jeg havde sagt til dem at de skulle være færdige kl. 12 præsis, og hvis de ikke var det ville de ikke komme med. Jeg mente det meget alvorligt, da de ikke er gode til at respektere andre mennesker, og det kan jeg absolut ikke lide, og jeg ville lære dem det, at hvis de ikke ville høre, må de føle. Ting må have konsekvenser.Innocent troede ikke hvad han hørte, da han ved jeg holder så meget af dem, men det gjorde jeg, denne gang var det alvor. Innocent spurgte, men hvis det er Sulait( min dreng) der ikke er færdig, hvad så, lige meget, hvis de ikke er færdige kl. 12 kommer de ikke med.
Så da tiden var inde, kørte Innocent ud for at hente dem, og jeg lavede mad. Men Sulait og Ismar, de to største , var ikke færdige, og kom ikke med, og var meget chokeret. Men alle de små var færdige, og kom, og vi havde en dejlig dag sammen både herhjemme og i svimmingpoolen. Det er bare så dejligt at gøre noget for disse vidunderlige børn, der trænger så meget til at opleve noget, men de skal jo også opdrages.
Endnu en dejlig dag var til ende, og vi bare slappede af om aftenen, og snakked til langt ud på aftenen. Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar