mandag den 4. marts 2013

Mandag.


Mandag morgen blev jeg så glad, det syntes at blive overskyet i dag, og det kunne jeg godt trænge til.Jeg har vist fået lidt rigelig sol igår, mens jeg var i vandet, tænkte slet ikke på det.
Men der gik ikke mere end en time så skinnede solen fra en skyfri himmel, og det var bare så varmt. Det har ikke regnet mens jeg har været her, så ilt er der ikke meget af, og ude i solen er der 50 grader, og 30-35 i skyggen.

Nå men jeg havde dømt hviledag idag, skulle bare en tur i vaskeriet "gnubbe", jeg skulle have ryddet op på alt badetøjet og håndklæderne, samt vasket noget af mit eget. Det er så dejligt at være her i mit "gamle hus" så er jeg fri til at gøre alle ting, som ikke kan gøres hvis jeg boede på hotel.

Så jeg blev i skyggen og bare hvilede, og gik først til købmanden efter frisk mælk, da det var ved at blive aften, jeg tålte ikke solen idag.

Så har vi ikke haft strøm hele dagen, så alt i køleskabet er lige til skralderen, sådan er det her, man ved aldrig, men man er meget taknemlig hvis alt fungere.
Hav det rigtig godt alle sammen. En vaaaaaaaaarm hilsen her fra Kampala.  Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar