fredag den 8. marts 2013

Onsdag


Onsdag formiddag havde jeg en masse småting der skulle ordnes. Så jeg var glad for at jeg havde lært at køre boddaboda, det er nemt og billigt til små ture.

Så havde jeg inviteret Anne Mette, og hun kom meget tidlig, da hun ikke bryder sig om at køre når der fuld trafik, og meget kø.
Vi snakkede og hyggede og med kaffe, kage, og til sidst is. Vældig dansk, for sådan gør de absolut ikke her. Men vi havde det rigtig hyggeligt.Hun er meget spændt på om hendes mand er færdig med at arbejde for Danida til nytår, som det er meningen, og at de kan blive hjemme i danmark, og nyde deres otium.

Da hun var kørt, tog jeg i kirke, men det blev meget kort, da jeg var meget træt.
En dejlig dag, når nu tiden rinder ud, der er jo ikke mange dage tilbage for denne gang.

Herfra de varmeste hilsner. Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar