fredag den 8. marts 2013

Torsdag d.7/3 2013


En dejlig varm morgen. Det har ikke regnet nu i 10 dage, så luften er ved at være godt tynd, og det er meget varmt.

I dag har jeg Inviteret Innocent på te, for at få en snak, for at se hvor han er.
Det blev en meget lang snak, og han var med mig ude at købe nogle kurve, kæder og andre ting til at sælge, som jeg vil have med mig hjem.
jeg håber igen i sommer at kan sælge Afrikanske varer, og tjene nogle penge som kan komme tilbage her til børnene.
Vi havde en god tur, og han handlede prisen ned, på mange af varene, selv om han ikke har noget at gøre med Agape Child Care at gøre mere, så jeg fik mange ting for 500,000 UGX, til at supplere med.

Da vi kom hjem, snakkede vi videre, og så var dagen gået.

Så var det om at komme tidlig i seng, da jeg skal tidlig op i morgen.Og jeg ved at de næste 3 og sidste dage bliver meget travle.
Så tak for i dag, sov godt. En vaaaaarm hilsen fra Kampala

Ingen kommentarer:

Send en kommentar