mandag den 4. marts 2013

Søndag.


Så skal i have en skøn søndagshistorie  fra virkeligheden.
Først var jeg i kirke til en vidunderlig gudstjeneste, og derefter hjem og have lidt at spise. Så skulle der opleves. Jeg havde arbejdet hårdt på at få alle ting til at passe sammen, da jeg havde inviteret hele børnehjemmet på store svømmedag, og inviteret Bridget" den ny Innocent" til at være med.
Først skulle jeg finde en bus vi alle kunne være i. Så skulle Mille forstå at de alle skulle være færdig kl 1. præsis, for da ville jeg være der med bussen. men da jeg ved at det med tid, er for de fleste her, en by i Rusland, havde jeg inskærpet alle, at de måtte holde tiden, da det koster mange penge det her, så jeg forventede at de forstod.
Og jeg siger jer, det blev en fantastisk svømmedag med alle pigerne, de nød det i fulde drag.
fortsættelse følger, men der er ingen strøm nu...................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar