torsdag den 29. september 2011

Onsdag d. 27/9

Først skulle jeg altså nu en tur i vaskeriet gnubbe. Jeg havde ikke mere rent tøj, så nu gik den ikke længere.
Innocent var i skole, for at betale 375,000 ugx i skolepenge, men de er ikke engang færdig med at lave skoleskeme endnu, efter i måned, siden den nye termin startede.
Så skulle vi ud på Agape 3, med tøj til Rashid og Ismar, da de ikke havde noget, og jeg ikke havde noget med den første dag, da jeg ikke vidste at de også skulle flytte.
Jeg havde fundet noget til dem, så de har rent tøj, så længe de skal være der, siden skal de have mere.
Det er en glæde at komme der hver gang vi kommer, det er et dejligt hjem.
Derefter var vi nede at betale det sidste på huset, så det kunne blive malet, og klar til indflytning, hurtigst mulig.
Så fik Millie 50,000 ugx, til det sidste småting de 4 børn manglede.Hun ville købe det til dem.
Så var det bare at vente, og se hvordan det ville flaske sig. Ha det godt Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar