tirsdag den 27. september 2011

Søndag

En dejlig morgen oprandt. Vi skulle have morgenkaffen, og så afsted i kirke.
Vi var til 2 gudstjenester, den første begynder kl. 9, den anden 1/2 11, den tredie kl. 1/2 2, og den sidste kl 1/2 6, og så har der været ca. 20-25 tusinde i kirke en almindelig søndag.Til den 2 gudstjeneste, kom Ester så, og bagefter kørte vi et sted hen for at snakke, og få en sodavand.
Vi fik en lang og god snak om hendes liv nu, hvor hun er stukket af fra Agape 2. Hun trænger til hjælp, og til et arbejde. Hun fortalte også lidt om hvordan børnene har det på Agape 2, det er ikke godt, men vi kan intet gøre, så længe de er der.
Jeg spurgte hende, om hun kunne tænke sig igen at blive Mama, hvis jeg fik brug for hende, hvortil hun svarede ja, men ikke under de forhold hun blev budt i Agape 2. Jeg sagde til hende at hun ville høre fra mig, hvis jeg fik brug for hende.
Så kørte vi hjem, og jeg hvilede så længe Innocent lavede mad.
Så var det tid til computeren, og få lagt nogle billeder ud, da der ventes på dem i Danmark, og så bare håbe på at internettet er venlig stemt, for det fungere som det blæser til, og er bare sløv, så det tager lang til, lige meget hvad vi skal gøre.
Herfra Kampala, en kærlig hilsen. Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar