tirsdag den 20. september 2011

Søndag d. 18/9

Vi var tidlig oppe idag, da vi ville i kirke kl. 9 i Mirakelcentret, som er vores kirke, men efter vi havde været der skulle vi til Antioch kirken, for vi skulle have givet penge til børnene der, samt gaver.
Jeg havde ringet til Sarah, om lørdagen, for at fortælle at vi kom med penge til børnene, og hu ville ringe til familierne så de kunne være der når vi kom.
Vi fik hævet flere penge, da vi kun kan hæve 800,000 hver dag, og vi skulle have 1,300,000 mio med til Antioch.
De var alle meget glade for at se os, og det er altid dejligt at se dem, se at de hat det godt, og hvad i sponsor hjælper dem til. jeg siger jer at det gør en meget meget stor forskel, hvad i gør for disse børn, og deres familier, jeg ville virkelig ønske at i selv kunne se det, opleve det, det er helt urimelig at jeg får al glæden, men hermed er den videre til jer.
vi fik delt penge, og gaver ud, og endelig kunne Mercy få sin dukke fra Inge Marie, som jeg købte sidste gang, men da kom hun ikke. men nu var hun der sammen med sin mor, og hun fik sin store dukke. Innocent fik taget en masse billeder, dem vil vi prøve at lægge ud på facebook, og ellers kan i få dem når jeg kommer hjem.
Så var søndagen ved at være gået, og vi kørte hjem, fik lidt at spise, og så i seng, vi var stadig trætte, var slet ikke klar til at gøre noget, men jeg ville de fik deres penge så hurtigt som muligt, de trænger til dem, så kan vi sove senere. For ellers går der en uge mere, da de bedst kan træffes om søndagen. Tak for følgeskabet, og ha det godt. Må Gud selv velsigne jer for hvad i gør for disse børn. Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar