fredag den 5. november 2010

anden halvdel toorsdag

Så blev jeg afbrudt af besøg.
men videre torsdag, efter choket.Vi kunne ikke køre hjem og tjekke hvad der stod på contoen, på computeren, da jeg have brugt vulumen på internettet, selom jeg troede jeg havde købt en måned, men nej nej nej. Så internet havde vi ikke, så jeg kunne ikke komme nogen vegne.
Men vi måtte hjem, for nu var det nødvendigt at ringe til banken hjemme, koste hvad det ville. Da jeg kom hjem til min danske tlf, som næsten ingen strøm havde, jeg bruger den jo ikke så tit, bad igen at det måtte slå til, så ringede jeg straks til banken om de ville tjekke hvad der stod på vores conto. Det gjorde de lynhurtigt, og Tak himmelske far, alle pengene var der, det var ikke der problemet lå. Jeg var lettet, men det tog det meste af dagen at komme over dette chok, og så andre folks penge, det var bare så frygtelig.
Vi havde købt mere internet, men det tog tid at få det instaleret, så det måtte vente. Så havde vi 20 min tilbage før Innocent skulle til eksamen, så vi fløj igen ud af døren, og hen at få noget at spise med 100 km. i timen. Derefter tilbage med samme fart, og præsis kl 2, hoppede jeg af bilen, og han kørte til eksamen. Dette var ikke den bedste begyndelse til eksamen, og det var ikke lige hvad jeg havde tænkt for idag, der skulle ro på, men men men.
Men han kom til eksamen og så måtte det gå som det kunne.
Jeg blev bare hjemme, og trængte bare til at sidde stille og bede, så denne smerte ville fortage sig,jeg var virkelig lammet, det havde virkelig ramt mig dybt.Det havde gjort så frygtelig ondt.
Det er sådan i dette arbejde at vi aldrig skal tro vi kan rive små mennesker ud af Satans hånd,fattigdom og elendighed, til en ny begyndelse, og så bare tro at han vil klappe i sine små hænder, nej han vil prøve at stoppe os med alle midler, og det ved vi godt, og det er prisen vi er parat til betale, men det kan gøre ondt. Satan har jo kun et ønske, at stjæle, slagte og ødelægge mennesker, og hvis nogen vil noget andet, vil han prøve ved alle midler at stoppe det, han ønsker ikke at se mennesker får/har et godt velsignet liv, nej nej nej.MEN VI FORTSÆTTER.
Innocent kom hjem fra eksamen, og tak himmelske far, at det var gået så godt
efter den start.Vi snakkede om hvad der kunne være i vejen med ATM maskinen, måske var der ikke flere penge i den???? Vi sundede os lidt, at der nu kunne falde lidt ro på os, det var lige ved at være FOR meget.Jeg havde lige akkurat penge nok, så Innocent kunne køre efter i flaske gas, så vi igen kunne lave mad, og derefter fik han internettet op at køre igen, så nu begyndte det at lysne. Men han skulle jo hurtigt igen til at læse, skulle igen i morgen til eksamen, så det var bare igang igen. Jeg fik ringet til Sarah, i Antioch, om hun ville kontakte alle børnene, jeg ville komme søndag kl. 2 til Antiock, og ville gerne at alle børnene var der med deres familier, de skulle have penge igen, før jeg skulle hjem.Så måtte vi se om vi kunne hæve penge i morgen, ellers måtte jeg bruge min egen visa kort.
Det var en "almindelig torsdag" her i Kampala

Ingen kommentarer:

Send en kommentar