tirsdag den 9. november 2010

Tirsdag d.9/11

Så kom dagen for hjemrejsen, og Innocent er bare så stille. Han ved at han bliver lidt ensom efter at jeg er taget afsted, og at vi har haft så travlt hver eneste dag. Det bliver også en total omvæltning. Han er færdig med eksamen, og skolen for i år, så der bliver også stille.
Han har været en uvuderlig hjælp, altid parat, altid klar, han er simpelthen den bedste hjælp der kan fåes, de fåes ikke bedre.Jeg ved ikke hvordan jeg kan fortælle det så han forstår det helt, men er bare så glad at han kan gøre noget til gengæld, for hvad jeg gør for ham.Også han er så fuld af kærlighed og glæde over at være en del af arbejdet i Agape Child Care.
PS. jeg glemte helt at fotælle at i aftes var vi igen ude ved Kirsten, og Fransis var der med de færdige papier til underskrift ag registreingen hernede i Uganda. Det tog også 4 timer, så missionen varede lige til sidste øjeblik.Men nu er papierne underskrevet, og klar til de sidste stempler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar