mandag den 8. november 2010

Søndag d. 7/11 2010

Vi er alle tidlig oppe, vi har i dag en heldags program. Vi ville som det første selfølgelig i Kirke. Det er søndag, og en søndag uden at komme i kirke, er virkelig ikke god.
Så vi gik til 9 gudstjenesten, hvor der var ,jeg tror 6000 mennesker.Også børnene fra AGP 2 kom stormende, og så fik vi knusere i stor stiel, de er altid færdig til at kramme, det får de ikke for meget af. Og de ville gerne at vi ville komme igen idag og besøge dem, kunne ikke bære at det nu var slut for denne gang.
Men vi havde ikke tid, vi måtte videre. Vi skulle ud på Antioch skolen, hvor jeg havde sat Sarah og alle vore sponsorbørn, med pårørende stævne, så de kunne få deres penge for nov.
Det var dejligt at se de fleste af børnene, men selfølgelig ikke alle, vi er i Afrika, men vi havde en dejlig tid med dem, de fik penge, og Innocent er fast mand på cameraen, så der blev taget mange billeder. Jeg fik også nogle breve med hjem.
Videre derfra var vi ude at se om vi kunne finde Alice. Jeg havde ikke set hende, og var ikke glad for at komme hjem uden at have mødt hende, så vi kom alle afsted, Sarah, Frank, mig Sulait, der skulle vise vej og Innocent som var chafør.
Vi fandt også der hvor hun boede nu, sammen med sin mor og bedstemor, men var ikke hjemme. Men det var dejligt at se hvor hun holdt til.
Videre derfra til AGP 1, de skulle have det sidste tøj, penge for nov. og så havde jeg fået et verdenskort sat i ramme til begge hjem, og ingen af dem vidste hvor Afrika var på kortet, så de trænger virkelig til at lære verdenshistorie.
Vi hyggede os lidt sammen med dem, og så videre.
På vejen hjem, skulle vi så ind og sige farvel til Faith, og se, om hun havde fået begyndt det nye liv.Jeg havde købt en fin lille klole til Kaith, som en afskedshilsen denne gang. Det var bare så dejligt at se hvordan Faith blomstrede op, hun var så glad så glad, Havde allerede fået venner at snakke med. Havde virkelig fået indrettet sig flot, og var bare så taknemlig. Det er lige vidunderlig hver gang:::::fortsættelse følger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar