fredag den 5. november 2010

Torsdag d 4/11 2010

Vi har sovet som sten i nat, men Innocent har igen været tidlig oppe for at læse.Det med skolan er næsten noget han skal snyde sig til, da vi altid har så meget der skal gøres.Men nu måtte han have læst, så jeg ville ordne noget på computeren, og så havde han ro. Vi havde ingen gas, ikke tid at hente det, så jeg besluttede at i dag ville vi gå ud at spise kl. 1, så havde vi ro til vort hjemmearbejde begge to.
Kl. 1 kørte vi så afsted, og jeg mente vi havde god tid til at hæve penge igen, og så få spist, før Innocent skulle til eksamen igen kl. 14.
Vi kom til Atm maskinen for at hæve penge, og jeg fik et chok, den sagde at der ingen penge var på contoen. Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg havde det, jeg gik totalt i chok. Ingen penge, jeg vidste at der skulle være masser af penge.Der gik, jeg ved ikke hvor lang tid, før hovedet igen begyndte at fungere, og jeg hørte mig selv bede, Jesus lad det ikke være muligt at nogen har luret koden, og tømt vore conto for penge, lad det ikke være sket. jeg var lammet, i chok, og tænkte alle disse penge der er givet af kærlighed fra mennesker i Danmark, til at hjælpe disse børn og unge, lad det ikke være muligt at nogen har stjålet det hele

Ingen kommentarer:

Send en kommentar