mandag den 1. november 2010

Søndag d.31/10

Så har vi den sidste dag i oktober 2010.Der er sket rigtig meget, og jeg kan slet ikke forstå det, når jeg kikker tilbage, at det kun er en enkelt måned.
Vi er tidlig oppe, og vil i kirke til kl. 9. Efter den første gudstjeneste skulle Innocent så gå hjem og læse, for nu er det tid til at blive færdig, før eksamen. Jeg ville have den næste gudstjeneste med, trængte bare sådan til at blive fyldt op, da det kan være hårdt altid at give.
Jeg blev der, og til denne gudstjeneste var det så Fru. Kanjanga der talte. Det var bare såååå dejligt. Der kom også en ældre dame hen og bød mig velkommen tilbage, det er der mange der gør, det er bare så dejlig, og jeg føler mig hjemme, og vi fik en rigtig god snak, og jeg fik hendes kort. Hun fortalte at hun havde en skole, hvilket jeg synes var vældig interesant, så hvem ved hvad Gud har af planer med dette møde.
Alle børnene fra Agape 2 kom også, og de kom alle direkte hen til mig, og så blev der delt knusere ud i lange baner, de er bare sådanne dejlige børn. Gladys havde sin nye armbånd på som hun havde fået af Anne Grethe og Jens, og var bare så stolt af den.De satte sig rundt om mig allesammen, og lille Peter kom og ville bare op på skødet, så der sad han bare godt. Jeg så ingenting til voksne fra Agape 2, så måske var de kommet med taxi.Hvor vi alle bare nød at sidde sammen indtil de skulle til søndagsskole, som de har i en tilstødende bygning, da det er mange børn. Da tiden kom,de skulle gå,fik jeg igen knuser i massevis før de var afsted.
Kl 1 gik jeg hjem, og ville se om Innocent havde fået læst sine lektier, for så skulle vi spise, og derefter ud at besøge hans søster, Faith.
Han havde fået læst rigtig meget, og var ved at være klar, så det var dejligt, da vores strøm igen var forsvundet. Vi skal virkelig udnytte de lyse timer her, men det lærer man med tiden.fortsættelse følger omkring Faith.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar