lørdag den 10. april 2010

Fredag d.9/4 2010

I dag har der igen været lidt tid til at få læst lidt lektie. Det blev igen til Engelsk.
Derefter har jeg lavet plan over de penge der skal betales til Antioch skolen, til de sponsorbørn der er der. jeg har igen hævet penge, så nu skulle det være klar til aflevering.
Vi har været ude på børnehjemmet igen med madpenge til dem for April mdr., samt penge til mamma Grais.
Lige nu arbejder jeg også på at udfærdige en bugetplan til registreringen af vores forrening her i Uganda. De vil have en handlingsplan, og det laver jo ikke sig selv.
Men ellers har det været hjemmearbejde idag.

1 kommentar:

  1. Hej Solveig.
    Jeg har fulgt med fra sidelinjen på din blog, og det er virkelig interessant læsning. Nu er min interesse jo mest for Antioc skolen - og især Alice, så vi er meget spændte på, hvordan hun har det, og om Harriet har fået sin forretning i gang. Men det regner jeg med, vi kan få svar på, når du vender hejm til det danske forår.
    Fortsat god vind...:o)
    KH. Bente.
    PS. Jeg skal hilse fra Inger Marie og Maavens, de er også spændte på at høre fra Mercy og Reagan.

    SvarSlet