torsdag den 15. april 2010

Vi skulle køre tidlig, da jeg skulle igen ind i Barchesl Bank, og se om de endelig havde fået hævekortet færdig, så Innocent kan få penge til fordeling.
Jeg ville tidlig afsted, så han kunne være tilbage i Kampale inden det blev mørkt.
Vi spiste for sidste gang middag i Cafe Java, i City Garden. Et vidunderlig sted, og hvor der kommer mange hvide, da det er det mest internationale sted her i Kampala.
Igen et farvel. Jeg glemte også Susan kom for at sige farvel i aftes. Susan er den kvinde jeg har lejet huset af. Men hun er som en søster, vi har det vidunderligt sammen. Hun er katolik, men er et vidunderligt varmt menneske. Hun bad for mig, og ønskede mig Guds allerstørste velsignelse. Jeg skulle ikke rejse før hun havde sagt farvel, og bedt for mig. Hvor vidunderligt.
Vi fik for sidste gang en fantastisk middag i Cafe Java, og så var det afsted til lufthavnen.
Det var ikke mange ord vi vekslede på første del af turen, det var for hårdt, men så begyndte jeg at synge, og det lettede hele atmosfæren, og så sang og bad vi hele vejen til lufthavnen.Innocent fulgte mig ind, og vi fik en flaske vand, til at slutte af på, og så kørte han igen. Vi måtte jo have sagt farvel.
Kl var4 , da han kørte og skriver på bloggen, som der ikke har været tid til de sidste dage, så nu var der tid, da mit fly først går 10 i 11.
Kl. 6 ringede Innocent, for at høre hvordan jeg havde det, han var kørt direkte til kirken for at bede sig ud af savnet. Vi har virkelig haft en fantastisk tid samme,. Og jeg har sagt til ham, at vil han være som han har været over for mig, når han finder den rette pige, så bliver han verdens dejligste mand, far og caretager.
Kl. er nu 15min. i. 8, og det varer ikke længe før jeg skal tjekke ind, og så går turen for alvor hjemad
Vi ses i Danmark i morgen fredag d.16/4 2010, i det spirende forår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar