fredag den 2. april 2010

Skær Torsdag

Torsdag morgen, med solskin og varme, som sædvanlig her i Uganda.Vi har været på indkøb i dag, da vi havde inviteret en masse mennesker til at komme til vores hus,i morgen, for at jeg kunne tale med dem.Jeg ville gerne have nogle "børn" med til Danmark, for at tegne sponsorater til nogle som virkelig trænger til hjælp. Det var dejlig denne gang, for nu kan jeg møde disse mennesker som Innocent kender, og som lever af ingenting.Jeg ville gerne møde dem, høre deres historie, skrive noget ned, og tage billeder af dem. Jeg ville prøve at få fat på 10-20, som jeg tror jeg kan finde hjælp til.. Vi har købt saftevand, 10 litter vand, og en stor dåse kiks, da de elsker det, men aldrig får sådan luksus.
Vi havde lavet en plan her, at der skulle komme en masse familier, enlige mødre med deres børn, en for en, så der var tid til at høre deres historie og vi ville tage billeder af dem, og jeg vil bringe dem med til Danmark, for at prøve at finde sponsor til dem.
Ellers er der vist ikke noget spisielt i dag, uden det almindelige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar