tirsdag den 30. marts 2010

Søndag d.28/3 2010

Søndag morgen, igen dejlig solskinsdag.Det har i nar tordnet og lynet, samt regnet som det vist kun kan her i Afrika.Men nu er det sommer af første karat.
Vi vil i kirke selfølgelig, og går derned, da vi har alt lige omkring.
Ellers er det ren afslapning, til vi skal lave aftensmad, da vi har inviteret gæster til aften.
Innocents fader og stedmoder skulle komme og spise, og se hvor han nu bor. Det glædede jeg mig meget til, da jeg virkelig har gor kontakt med hans far, og forstår hvordan han har kæmpet for at give det bedste til sine børn, og her er det virkelig hårdt.
De kom, og havde en lille pige med, som nu bor ved dem, da hendes mor er død, sådan flytter de rundt i familierne, om der er nogen der kan tage sig af disse børn, for ellers havner de på gaden.Men vi havde en dejlig aften, og snakkede om mange ting, angående det virkelige liv, som er såååå barsk her i Ugande, og hvordan vi slet ikke kan fatte at det er sådan i 2010, ud fra det vi kender. Det danske system, tager sig virkelig af os, det kan vi se her. Her er ingen system, man må overleve hvis man kan, kan man ikke var det bare ærgeligt,Dejligt at snakke med dem igen, og Innocents far var så glad for at besøge os, og se hvor hans søn nu lever, og går i skole. Så Taknemlig, at det ikke kender nogen grænser.
Da det regnede igen, havde Innocent hentet dem, de har ingenting, uden deres ben, og han kørte også dem hjem, jeg er glad for min gamle bil, den kan bringe megen glæde og hjælp.
En dejlig søndag, en dejlig aften var til ende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar