mandag den 15. marts 2010

Mandag d.15/3 2010

Mandag morgen med sol igen. Vi har allerede nu 25-30 grader, det det er ikke kulde, sne og frost vi bakser med.
Men det er dejligt i skyggen, og vi spiser kun morgenmad inde. Idag går vi på slov, da Andrea og Christina bare skulle hvile og slappe af, da de var helt kogte af varme efter safari. Så det bliver en stille dag, og jeg har været ved computeren fra morgen af, da den ikke virker om dagen. men jeg var så heldig at blive lokket ind på bloggen før kl. 9, for derefter er der kun facebook der virker.
jeg har igen været i vaskeriet, GNUBBE, da et vaskebræt, virkelig ville være en hjælp her. Men det har vi ikke, så jeg må gnubbe.
Så har jeg været nede at købe lidt ind, der skal altid mindst 5 litter vand til om dage, da vi er 4 personer, og idag pigerne er kommet tibage i væskemangel, endnu mere.Ellers var det læse, slappe af, og bare nyde det.
Kl. 1/2 6, tog jeg en brusebad, og gik en tur ned i bedehallen der er ved kirken, og hvor der altid en mange mennesker der beder. her i Afrika forstår de virkelig at de har brug for Gud, og de påkalder ham i alle ting.
Da jeg kom derned, hilste jeg på nogle af mine venner, Marthias, Kenneth og Innocent som var taget afsted før mig. Så det var hyggeligt.
Da jeg kom hjem, var det aftensmad, som bestod af pandekager med is, og masser af vand. Vi hyggede os udenfor i 25-30 graders varme kl.8 aften, og lytter til alle de forslellige lyde fra fugle og dyr, bare vidunderligt.
Pigerne gik tidligt i seng, da de stadig ikke har fået udhvilet efter turen, men nu er ved at være i balance igen. Andreas kæmpemyggestik er også på retur, så de er nok helt friske imorgen.
Innocent og jeg satte ude og læste, og snakkede til 10-1/2 11, og så var det i seng, for jeg skal igen til computeren i morgen tidlig, hvor nettet fungere.
Afrika er virkeligt noget helt for sig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar