søndag den 14. marts 2010

Fredag d.12/3 2010

Idag ville vi ikke lave noget særligt. jeg skulle igen og have hævet penge til Agape 1, til husleje. Vi havde ringet til dem for at aftale et møde med dem om lørdagen, hvor jeg ønskede at alle var til stede, så vi kunne snakke i fred og ro.
Vi havde aftalt at holde vores møde kl.3 lørdag, og sara ville komme kl 5, og udlejeren ville komme kl. 1/2 6, så kunne vi få ordnet alle tingene på en gang.
Ellers var vi ude for at finde et vægtæppe af papyrus, som jeg vil bruge til at hænge billeder op på, af alle dem der har været i huset, og hvad vi har lavet.
Vi fandt frem til det sted jeg havde set hvad jeg gerne ville have, men de havde selfølgelig ingen i den størrelse som jeg ønskede, men kunne hurtigt lave en om. Så det blev aftalt, og de gik i gang, og vi kunne gå og købe lidt ind til huset sålænge.
Da vi kom tilbage var de færdige, jeg betalte 10.000ugx (25 dk)og glad var jeg.
Innocent skulle i skole, og så var den dag gået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar