torsdag den 18. marts 2010

Torsdag d. 18/3 2010

Vi spiste morgenmad kl 9, og derefter sad vi og snakkede lidt om, Andrea og Christina, havde fået det ud af deres ophold de gerne ville.
Så skulle Innocent i skole, og jeg var nede for at købe lidt ind.
Vi havde bestemt at vi ville køre til Enteppe, så snart han var kommet hjem fra skole.
Jeg havde fået en mail fra Kirsten, at der kunne søges om midler til foreninger, fra Lions klub i Fjerritslev, og hun kom til at tænke på mig. Sendte mig en besked, om jeg ville skrive en ansøgning, og sende den hurtigt, da den skulle være hos dem om 4 dage.
Jeg gik igang med ansøgningen med det samme, for nu kommer vi virkelig til at skulle bruge penge.
Det med internet hernede er noget for sig selv, så jeg ville have nogle kopier med Andrea hjem, måske kom de først.
Fordi jeg sagde at nu får vi rigtig brug for penge, det er fordi at jeg skal ud og se på jord, og så skal vi til at bygge en masse huse, til småfamilier af gadebørn, med en mamma, og evt skole.Jeg har kontaktet en mand til at se efter jord, og vi har selv begyndt, så der bliver brug for mange penge.
Da vi havde spist, fik vi pigernes bagage læsset, og kørte mod lufthavnen, nu var det hjemad.
Når vi kom til Enteppe ville de gerne se Botanik Garden, hvor der er træer og buske fra hele verden. En meget stor oplevelse, der passer meget godt til at tage på hjemvejen, hvor vi alligevel skal til lufthavnen.
Da vi ankom, gik pigerne med gait til at fortælle, rundt i haven, og imens, læste Innocent og mig i en bog. Turen rundt tager 1-2 timer. Det er den have Tarzan filmen er optaget, hvor han svinger sig i lianerne, lidt sjovt.
Nå men da de var færdige, gik det til lufthavnen, hvor de kom ind og blev sat til rette. Vi snakkede lidt, fik en flaske vand, og så tog vi afsted igen, da vi havde 35 km. hjem. På vejen hjem var vi lige en halv time i bedehallen, og så var det ellers hjem.
Det er nu første gang jeg er alene dansker hernede denne gang, der har været gæster hele tiden, men nu er det bare Innocent og mig der er tilbage her i huset.
Lige nu sidder jeg på terassen og skriver på bloggen. Kl. er 11.30 aften. Der er ca 30 grader, bare så skønt. Innocent har sovet længe.
Men nu vil jeg også til at gøre aften. Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar