tirsdag den 9. marts 2010

Mandag d,8/3 2010

Vi kom op og spiste morgenmad som sædvanlig kl. 9. Derefter skulle Innocent på arbejde, da han gør rent i tv studiet i kirken hver dag.
da han kom hjem skulle vi ind til byen for at købe mad, køl og frys var ved at være tom.
jeg fik en sms fra Joseph at vi var nødt til at snakke sammen, da børnene var syge, og at han absolut ikke var glad for deres badedag, og at vi havde brugt så mange penge på det, og ikke købt mad til huset.Der var ingen snak om at han lige havde haft 14 dages ferie i Italien.
Nå men jeg sagde at jeg havde tid kl. 2. så kunne vi snakke. Inge af os havde særlig lyst til at snakke med ham, da det ikke kan lade sig gøre at føre en samtale med ham,HAN snakker bare. men vi bestemte at køre alle ned for at tale med ham, men da vi var i nærheden af Agape2, så vi at han kørte hjemmefra.Vi vendte bilen i stor ærgelse, som sædvanligt var der bere ingenting der klapper, når det har med Joseph at gøre, ingenting. Jeg ringede til ham, og spurgte hvor han var, han var på vej ned i kirken!!!!!!, og, så ville vi komme der.
Han var gal over at se os alle 4, da det kun var mig han ville snakke med.
Ok, igen, de andre gik afsides og satte sig, så længe jeg satte mig i Josephs bil, og vi kunne snakke. Han var gal over at vi havde brugt så mange penge på børnene, og ikke købt mad til huset, og børnene var slet ikke glade for den dag, sagde han. Så måtte jeg stoppe ham, og sige, du lyver, jeg ved at de elskede det, og bare var glade, og havde en vidunderlig dag alle sammen, men Joseph vil bare have penge penge penge, og nu skulle der medesin til. Jeg sagde nej, de behøvede mad for det første. og sko og strømper, men der var ingen mangel på hans tlf., Internet, bil og bensin, det er der fin råd til, selom alle i huset ikke har mad. Så jeg sagde nej, ikke en kr. mere får han, jeg har betalt skolepengene for sponsorbørnene for denne termin, købt skoletasker, bøger, blyanter og alt hvad de behøver, og har lagt penge ud for det næste 1/2 år.
Vi snakkede en lille time, og kom ikke et skridt nærmere, så jeg gik bare, det fører ingenting til.
Vi andre havde aftalt at vi skulle ud at spise på en Afrikansk resturant, da A ndera og Christine aldrig havde prøvet det. så vi havde bestilt bord til kl 3.
Det var en susses. Det var de vilde med, og ville gerne derhen en anden gang, og det koster ikke ret meget. Det var en dejlig afslutning, på endnu en rodet dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar