fredag den 26. marts 2010

mere onsdag

Jeg kom fra det hele, nu vil jeg fortsætte hvor jeg slap. Joseph ville gerne vise mig sin kæreste, ville gerne jeg skulle møde hende. Hun bor ca. 90 km. fra Kampala, så bare det at sige jatak, koster 50,000 UGX, da han ingen penge har, og der skal bensin til at køre så langt. Der skal også en hilsen til, når det er første gang man kommer, så 50-100.000 ugx, vil det koste ialt, der er ikke noget der er gratis her, men det skal virkelig læres.
Jeg sagde ja tak for jeg ville gerne møde hende som han havde fortalt så meget om, og samtidig give ham en anledning til at forstå at jeg ikke hader ham, vil bare ikke være med på hans vej at bruge penge. Jeg ville være sammen med ham , og vi kunne få talt en masse sammen i fred og ro,hvilket jeg gerne ville, så han kunne forstådet.
Vi blev enige om at køre næste dag, selom det var GladyS fødselsdag, men hun var jo i skole, det var der problemet lagde, det var Joseph og tid.Nå men jeg sagde, at hvis vi kunne være hjemme kl.4, for jeg ville lave kagemand, og køre til Agape 2 kl. 6-7, så ok fra mig.Jeg sagde at han kunne bestemme hvornår vi skulle køre, så vi var tilbage i rette tid.Vi blev enige om at køre kl. 8, og jeg sagde meget bestemt til kam, at det var dansk tid, altså præsis, jeg kan ikke holde til at vente 1.2 timer på ham hver gang, jeg bliver rasende. Han sagde ja ja, og det var en aftale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar