fredag den 12. marts 2010

Onsdag d.11/3 2010

Vi havde igen bestemt at skulle tidlig op.Morgenmad kl. 7, da pigerne skulle være i Antioch skolen kl. 8. De skulle igen idag følge undervisningen, og være sammen med børnene, det er de så glade for.
Så kl.7.50 kørte Innocent dem ud til skolen, og fortsatte så ned i kirken hvor han gør rent hver dag.
Jeg skulle have en masse tøj vasket, og det er altså hårdt arbejde uden vaskebræt, eller vaskemaskine, men jeg havde hele formiddagem til at få det gjort.
Kl. 12 skulle vi ud og hente pigerne. Vi kørte sammen, da jeg endnu manglede at få pakken fra Danmark afleveret til Regan, han har været syg i lang tid, men nu måtte det lykkes.
Endelig, da vi kom derud havde de fået kontakt til ham, og han fik sin pakke, og jeg fik billede af ham.
Hjem igen, og have noget at spise i en fart, da Innocent skulle i skole kl. 1
Mens han var i skole, hvilede vi, så da han kom hjem, tog vi lidt hurtigt at spise, og så kørte vi i svimmingpoolen, for at bade en times td.
Det var bare så dejligt, og nedkølende, det rene luksus.
Da vi kom hjem igen ville Innocent og mig i kirke, og så måtte vi spise når vi kom hjem. Endnu en dejlig dag her i Kampala, i dejlig sol og sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar