fredag den 26. marts 2010

Fredag d. 26/3 2010

Idag var det virkelig hårdt at komme ud af tæppet. Jeg var dødtræt, men havde sovet som en sten, men det havde været en hård dag igår. Og her er du bare 1000% på, så det tager vikelig på kræfterne. Men en god nats søvn gør underværker, når lige man bliver trillet ud af tæppet.
Efter morgenmad, skulle Innocent ned og gøre kirke rent, og jeg havde noget tøj der skulle ordnes.
Da han kom hjem ville vi ind igen og købe Internet, det skal vi hver måned, en frygtelig væsen, og det koster en bondegård, 90.000 UGX, pr. måned, og det selv om der ikke er forbindelse ret mange timer hver dag, men det er muligheden ud til verden. Igår jeg ikke var hjemme, var Innocent rundt at spørge alle naboerne om de havde Internet, for om vi kunne pejle os ind på noget der var beder end det vi har. Men der var ingen der havde internet, nogen vidste ikke engang hvad han snakkede om, det fortæller lidt om hvordan det er hernede.Han havde også været ude at lede efter den ard. vi skulle finde, for at spørge om de ville sælge jord. Han havde også forsøgt at lave papir, som vi skulle skrive for at ansøge, han er bare aktiv hele tiden, og vil gøre alt for at hjælpe mig.
Igår mens Joseph og mig var på vej hjem fra Damarin, ringede Kirsten(en af mine danske kontakter), hun havde fundet ud af noget, og inviterede os til at besøge hende lørdag eftermiddag, så vi kunne snakke videre. Jeg sagde tusind tak, det er dejlig med hjælp hernede, for ellers kommer jeg ingen vegne, så det glæder jeg mig til.
Nå men Internet skal der til, selom det kun er et par timer om dagen.Så vi kom afsted, og fik det købt og betalt, men der var ingen kraft på detn tid, så det virker lidt flad, efter at have betalt så mange penge, kan man ingen steder komme.
Nå, men vi var i byen, og skulle have et par ting med hjem til huset.
Så var det hjem, vi fik lidt at spise, og så var der net, men Innocent skulle i skole, og jeg trængte til en middagssøvn, var stadig meget træt.
Da jeg havde hvilet lidt, måtte jeg se om der var forbindelse ud til omverdenen.
Det var der, og det blev ved hele eftermiddagen, så her har jeg siddet, og fået ordnet en masse ved computeren. Har også fundet ud af, at jeg ikke tror der kommer en brødel af alle mine mail frem til dem jeg sender til.Det er virkelig hårdt. jeg har, og sender hele tiden mail, tidlig morgen, for at have en chance, og så kommer de ingensteder. Det havde aldrig gået i Danmark, men det er der godt nok meget der ikke gjorde.
Klokken er nu 8 aften, og jeg vil slutte for idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar