torsdag den 8. april 2010

Onsdag/ Torsdag

Onsdag måtte blive en stille dag, da vi var så trætte efter de sidste 2 dage, med indkøb til børnene.
Alting er så besværligt her, og så varmen. Det er ikke som i Danmark hvor du kan tage til en forretning, og næsten få det hele, nej nej.
Onsdag fik jeg læst noget engelsk, siddende i skyggen, det kunne jeg lige holde til. Innocent passede sit arbejde og sin skole.
Om aftenen fulgtes vi ad i kirke, til en vidunderlig Gudstjeneste, sammen med andre ca.5000 sorte mennesker.
Torsdag skulle der vaskes igen, da alt bliver beskidt hurtigt her, på grund af støv og varme, sved osv.
Jeg havde også bestemt mig til at vaske nogle gardiner og vinduer, huset skal jo passes.Jeg læste noget engelsk, og havde mad klar da Innocent kom fra skole.
Kl 3 skulle vi afsted igen. Jeg skulle hæve penge til mad til Agape 1, og mamma Grais, samt til børnene i Antioch skolen.Jeg skulle ind i Bachles bank og have oprettet en conto til Agape Child Care,sådan at Innocent kan tage over når jeg vender hjem.
Vi skulle have købt det sidste til Agape 1, strygebræt, tandpasta,skosværte osv. Vi skulle have købt en ordbog til Innocent, som han manglede, og så lidt mad til huset.
Derefter skulle vi videre ud til Kirsten" den danske kontakt", hvor vi skulle være kl. 6. Vi skulle gå vedtægterne igennem, efter Fransis havde rettet dem til Uganda, så vi kan få vores forening rigistreret hernede, og få bedre styr på tingene.
Vi var der præsis kl. 6, og det var Fransis også, virkelig et særsyn hernede.Vi gik det hele igennem, på engelsk" py ha", men Kirsten kunne oversætte lidt for mig.
Det tog rigtig lang tid, og vi var først færdige kl. 9. Derefter skulle vi hjem, og have aftensmad og en kop kaffe. Så var vi total færdige igen, og det var på hovedet i tæpperne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar