torsdag den 15. april 2010

Torsdag d. 15/4 2010

Så var den sidste dag oprundet. Vi spiste morgenmad tidlig, da Innocent skulle ned i kirken for at gøre rent.
Vi havde en vidunderlig bedestund, å hvor kan vi bede sammen, hvor vi ligner hinanden, i vor kærlighed ti Jesus. Vi måtte nu give arbejdet i hans hænder, og vi skulle nu opperere fra to steder. Det er frygtelig hårdt at skal sige farvel, da vi har haft det så himmelsk i de 3 måneder vi har levet i samme hus. Innocent er virkelig en vidunderlig ung mand, der er parat til at tjene.
Så kørte han i kirken, og mens han var væk, fik jeg pakket det sidste. Fik tjekket mine mail, og fik endnu flere fra kirken, hvor de venter mig hjem med glæde. Så skønt.
så kom Innocent hjem igen, og han havde Marthias med hjem. Han havde ikke fået sagt farvel til mig i aftes, og han ville sige farvel, da jeg havde velsignet habns liv så meget. Endnu en vidunderlig ung mand. Hvor var det dejlig at se ham, og vide at han havde husket at det var i dag jeg skulle rejse. Han havde ringet til Innocent for at spørge hvornår jeg skulle rejse, og da han hørte det, ville han komme med det samme, skole eller ikke skole, han ville komme og sige farvel og tak, og velsigne mig. Å Jesus alle disse vidunderlige unge mennesker, der trænger sådan til kærlighed og asept.
Innocent skulle gå igen, han skulle i skole, og Marthias og jeg fik snakket færdig, og så skulle han på Universitetet.
Jeg skulle have vasket mit sengetøj, så det ikke var overladt til Innocent.Og så var det tid til at lyne de sidte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar