mandag den 21. februar 2011

Søndag

Søndag morgen hvor skøn. Vi ville i kirke selfølgelig, men ellers havde jeg dømt total fridag, da vi er ved at segne i arbejde, og har kørt fuld skrue lige siden den første dag jeg kom.
Da vi kom fra kirke, en lidt spisiel dag, da jeg blev kaldt op, for at fortælle hvorfor jeg var i Uganda, og oven i kùbet gav selveste Robert Kajanja et knus.
Jeg mødte også alle børnene fra Agape 2, de er godt nok mange nu.Men de fik også alle flere knus, som de trænger så meget til.
Men da vi kom hjem, ville jeg gerne et sted til vandet, hvor der var frisk luft, og bare ligge og slappe af på et tæppe hele dagen, og ingenting skulle.
Vi bestemte at begynde med at køre ud at spise, på vejen til Viktoriasøen. Sådan blev det, men det tog 1 1/2 time, det var ikke lige det jeg ville, men vi m¥tte have noget at spise.
Så fandt Innocent stedet ved Viktoriesøen, hvor jeg aldrig havde været, men et rigtigt dejligt grønt område, men strand, sand, og meget grønt græs, og træer til at lægge i skyggen af. Så ud med tæppet, og så bare afslapning, ÅÅÅÅÅÅ hvor var det dejligt. Innocent sad i bilen og læste lektier, og sov også lidt, så der var dømt pause.
Der kom vi ikke fra før omkring kl 7, men så måtte vi have næsen hjemad igen, inden det blev helt mørkt, men der var bare så dejligt.
Så kom vi hjem, og bare hyggede os og snakkede om hvad ugen havde bragt, det havde været en meget hård uge, og vi var ikke færdige, i morgen tidlig går det løs igen, men dejlig med en pause.
herfra de kærligste hilsner Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar