fredag den 7. oktober 2011

Fredag d. 7/10

Fredag morgen sov jeg længe. Innocent skulle i skole hele dage, så nu skulle jeg hvile ved computeren hele dagen.
Så jeg stod først op kl 1/2 10, det var bare dejligt med en lang nats hvil, å hvor jeg også trængte til det.
Så fik jeg lavet morgenmad, og spist. Derefter ringede jeg til Kirsten, men hun havde ikke fået et møde i stand, fordi hun havde været så syg. Det er som alle er syge denne gang.
Derefter ringede jeg til Faith, nu ville jeg have en forklaring.
Hun havde været på hospitalet med Kaith, da hun havde malarie, men nu var i bedring, og de ville komme tilbage til Agape 3 fredag. Ellers havde de det udmærket, men hun havde selfølgelig ikke været i skole, da hun havde boet ved en i nærheden af hospitalet.
Derefter var det computertid, og afslapning.
Så ringede min dreng Frank, ham der er i murelære, han har længtes efter at komme hjem og besøge mig, men der har ikke været tid. Han ville komme idag, omkring kl. 6, samtidig med at Innocent kommer fra skole, så nu skal der laves mad, til de kommer hjem begge to.
Det er faktisk koldt idag. Jeg sidder her på terassen i min flistrøje. Solen har ikke skinnet idag, men det har tordnet , lynet,og regnet.
Jeg sidder på terassen, for det er det eneste sted jeg kan regne med at internettet virker det meste af tiden.
Men nu må i have det så godt, alle der følger os. Jeg vil ønske en Guds velsignet weekend til jer alle. Nu må der laves mad, til drengene kommer hjem. Knus Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar