onsdag den 12. oktober 2011

Søndag

Sødag var vi ret tidlig oppe , da Innocent ville i kirke til kl 9, og Frank og mig ville vente til kl 11. Jeg ville se Franks bøger, og høre om han forstod hvad han fik undervisning i på skolen, og have lidt tid med ham alene.
Så da vi var blevet alene, fik vi bøgerne frem, og han fortalte op og ned af stolper. Det var en dejlig tid vi havde, og jeg var så glad for at se, at han virkelig er i en god skole, og de lærer om alle typer byggeri, også de eupæiske stilarter. Han er også meget dygtig til mattematik, så det var skønt at se, hvad jeg fik for pengene.
Frank er en dejlig ung mand, men det er godt at han er på en kostskole, hvor der er strenge regler, da han også er en ung mand, som nem lader sig lokke.
Så da tiden kom, ville vi gå til kirke, og det blev i regnvejr, men det kunne ikke stope os.
Vi kom til kirken, og jeg havde lige akkurat hilst på manden der står i døren, så blev jeg totalt omfavnet af børnene fra Agape 2. De havde fået lov at komme ud, komme i søndagsskole, så Joseph har troet at jeg var rejst til Danmark igen, for ellers havde de ikke fået lov.
Men de var så glade for at se mig, og jeg fik så mange knuser. Det var lidt hårdt da de stinkede så slemt, at jeg var ved at brække mig. De var ikke blevet vasket, jeg ved ikke i hvor lang tid, og de var ikke i god stand, men det var dejligt at se dem, og de ved at jeg stadig elsker dem, men desværre ikke kan hjælpe dem, på grund af Joseph. Det er hårdt.
Vi var sammen i kirken den første time, til lovsang, og derefter skulle de til søndagsskole.
Så da vi var færdige, og kom hjem, var det første jeg skulle, i bad, da jeg lugtede så jeg ikke kunne holde det ud. Derefter skulle vi spise, og Innocent havde maden færdig, da Frank skulle rejse igen kl. 3.
Så tog han afsted med nyvasket tøj, samt lidt nyt fra Danmark, og han fik sine penge med, så han kunne få købt hvad han manglede, og selv putte resten i banken.
Derefter var det bare hvile, og få lidt styr på hvor vi er, og hvad vi mangler.
Det var den sidste chance til at se børnen fra Agape 2, så jeg er Gud så taknemlig at jeg fik lov, da jeg overhovedet ikke havde tænkt på det kunne ske i dag, da jeg havde så meget andet i hovedet.Men skønt, og tak for endnu en dejlig dag. Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar