torsdag den 13. oktober 2011

Onsdag d.12/10 2011

Efter den lange dag på hospitalet i går, sluttede det med at Faith kom, og vi skulle have en lang snak, om problemet der var i Agape 3, set fra hendes side.


Vi snakkede til kl 11, og da var jeg total færdig, efter en lang dag på sygehuset med Sulait.


Så da vi skulle til ro, blev hun nødt til også at sove her, så vi fik instaleret 2 ekstra senge, til Sulait og Faith.


Nu er det så onsdag morgen, og vi har alle sovet som en sten, også Sulait. Vi skulle have morgenmad inden Innocent skulle i skole, og Faith skulle videre.


Sulait havde det godt, og han spiste en stor portion af cornfleks, og masser af brød og te, bananer, mælk og mermelade, da det ikke er hvad de får til hverdag, men dansk, men det bekom ham vældig godt.


Jeg skulle have vasket lidt, vasket op, og have ordnet forskelligt.


Jeg spurgte ham, om han ville lære at skrive et brev på computer, og det ville han så gerne. Så han blev hjulpet igang, og fik skrevet en mail til Frank, til stor fornøelse om hvad en computer kan gøre.


Derefter sagde jeg til ham, at han skulle skrive om sin oplevelse på hospitalet, og han var bare parat til alt, for at få lov til at bruge en computer. Så han havde det bare så godt, fik sine piller, masser af vand, ja jeg måtte til købmanden efter mere vand, da han var umættelig, måske fra pillerne. Han hyggede sig rigtig meget, og var bare så glad og taknemlig.


Så da jeg var på vej hjem fra købmanden, kom Innocent fra skole. Han var ikke færdig, men var nødt til at skulle hjem og snakke med mig om Faith, som var blevet et kæmpeproblem til os.


Så vi sad ude og snakkede, så jeg vidste hvad der var humlen, derefter måtte vi tage en konklution.


Faith skulle i skole kl. 3-5.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar