torsdag den 13. oktober 2011

Mandag eftermiddag

Jeg glemte at fortælle, at vi blev ringet op af ejeren fra Agape 1, at nu var mama Graice flyttet, og det hele var i orden.
Jeg var meget glad for at komme til ende af den historie, og lovede at han skulle få penge til maling af huset, så det så ud som da vi modtog det, hvilket de ikke er vant til her. Men jeg ville ikke overlade huset sådant, men ønskede at aflevere det efter dansk standart, hvilket bekom David, ejeren, meget meget godt. Den stil kunne han lide.
Så havde vi besøg af Judith. Vi havde ringet efter hende, hun skulle komme efter sine penge, fra Rachel.
Hun kom også kl. 5, som vi havde aftalt, og jeg spurgte , hvordan det gik med hendes arbejde.Det var dejligt at se hende, for så kan jeg se om det er rigtigt, hvad de siger.
Hun har problemer med sine ører, og lægen siger hun ikke mere må bruge de høretelefoner som hun bruger hele dagen, på sit arbejde, det kan hendes ører ikke holde til, så nu er hun meget spændt på, om de kan finde en anden plads til hende, så hun stadig kan arbejde der, som hun gerne vil.
Så det vil tiden vise. Hvis hun har været dygtig, vil hun fortsætte, på en anden plads, hvis ikke, vil hun miste sit job, men vi håber det bedste.
Judith, er virkelig en ung kvinde der har et mål hun går efter, og prøver at samle lidt penge, så hun kan starte en Fastfood resturant, men hun må samle alle pengene først, da hun ikke har mulighed at gå i banken, for at låne penge.Hun behver 7 mio= 20,000 tusind dk.
Hun har ladet sig undervise i hvordan hun skal lave burger, og dirversse, så hun er parat, hvis hun har pengene. Det synes jeg virker målbevidst. Dejligt at se hende, og jeg ønsker alt godt for hende.
Jeg var også idag begyndt at spørge, meget bestemt til hvor er Faith, hun var igen væk, og der var ingen der vidste hvor hun var, men jeg ville vide det.
Så Innocent lovede at prøve at finde ud af det, ved at se om hun kom i skole, eller ej????.
Det var så det sidste for idag. KH Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar