lørdag den 15. oktober 2011

Fredag

Fredag morgen var det regnvejr, og det på afrikansk. Det står ned i tove, så det er godt jeg bare skal på kontoret i dag.


Innocent skal i skole hele dagen, så jeg har dagen for mig selv.


Vi havde et dejligt møde hos Kirsten i aftes, og er nu klar til at forberede den sidste stempel, så registreringen af Agape Child Care, Uganda, kan blive en realitet, nu har det også snart taget to år.


Vi fik snakket omkring mange ting, og Fransis og Kirsten laver det sidste, og derefter skal Innocent hente det hele, og køre det til et bestemt kontor, hvor det så sulle blive det sidste.


Jeg fik ordnet en masse ting. Taget mange kopier af forskellige ting, udskrevet nogle breve, skrevet på bloggen ordnet regnskab, og slappet af.


Så skulle jeg til købmanden efter nogle småting, og gik bare stille og roligt og nød turen.


Det er som om jeg ser mere af alle de spisielle ting her i Afrika, når tiden er ved at være løbet ud, men det er måske fordi, at når jeg kommer herned, er det altid med en arbejdsplan der er bukket, og det er bare om at komme igang.


Det regnede det meste af dagen, så alt sejlede, men det er kun en 1/2 time, så er alt tør igen, meget spisielt.


Jeg ringede til Millie, for at høre hvordan de havde det der, og hvordag det gik med Sulait. men alt var bare godt.


Jeg fik også ringet til Sarah, for om hun vil tjekke at alle børn kommer i Antioch, hvor vi skal på søndag, med de sidste penge. Og denne gang vil jeg se alle børnene, da jeg ikke så Rogers, Alice og Nicolaus, sidste gang. jeg vil se dem, for at vide hvordan de har det.


Da Innocent kom fra skole, skulle vi spise, og så bare hygge os med ingenting om aftenen, det var lige til at holde til.


Jeg har også lavet progam for i morgen, så da går det løs igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar