torsdag den 4. oktober 2012

Ankommet til Kampala.

Hej alle venner. Så  et livstegn fra mig.
Jeg er nu vel ankommet til  Kampala, og Innocent var i lufthavnen for at hente mig helt hjem. Jeg var overrasket at bilen igen kunne tage turen, men han havde bedt Gud om at han var nødt til at lade den gå, for han skulle hente mig, og han var der, og vi kom også godt  hjem.
Det har været en vidunderlig flyvetur, som jeg nød i stor stil, og jeg var meget taknemmelig at mit knæ ikke lavede en masse ballade, men var ret så fredelig.
Det er så godt at være tilbage igen, og jeg glæder mig til at tage fat på opgaverne.
 Men vi gik ret hurtigt til sengs. Innocent var også meget træt, da han havde gjort hele huset rent, og købt mad, så alt var parat til jeg skulle komme, og jeg var træt efter den lange tur, så det var på hovedet i tæpperne.
Jeg var så taknemlig for at der den sidste dag, kom så mange mennesker ind for at ønske mig en god tur, det er virkelig dejlig.

Nu her er det torsdag, og vi har været ude at få købt internet, så vi kan få tingene til at fungere, og har købt forskellige ting som var blevet ødelagt. Vi har fået hævet de første penge, og er også klar til at betale husleje.

Manden fra Agape 3, har været lidt utålmodig, og vil gerne have noget gjort ved problemet efter ildebranden, og Innocent var nødt til at sige til ham,at jeg var lige rundt om hjørnet, og så var han glad.
 Vi vil ud og se på sagerne i morgen, og lad os så se, hvad der skal gøres.
Jeg er stadig lidt træt, men vi har taget det lidt roligt den første dag.
Herfra skal lyde et ønske om alt godt til jer alle i Danmark     Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar