mandag den 1. oktober 2012

Forberedelse til Uganda 2012

Kære alle venner, støtter, intereserede. Så er den store forberedelse igang til igen at rejse til Uganda tidlig onsdag morgen d. 3/10 kl 1/2 4.

Innocent er vel hjemme igen, han rejste d. 8/9, så nu har jeg fået lidt hvilet og kommet til kræfter. Det er et kæmpearbejde at have en ung sulten mand boende i 2 måneder, samt vi har været rigtig meget rundt. Godt min gamle Volvo bare har kørt, den har ikke fået lov at stå i garagen en dag over, så den trængte også til hvile. Håber bare ikke den hviler så meget mens jeg er væk, at den ruster sammen, da den skal synes så snart jeg kommer hjem.Og det er jo en ældre dame fra 1987.

 Der er mange tin der skal gøres klar, inden man tager afsted. Der er alt mit eget og så skal der bud ud til alle sponsorer og støttere, at nu er jeg på vej, hvis der er nogen der vil have en hilsen med til deres børn.

 Her hos mig skal det hele gøres vinterklar, da det jo nok er frostvejr når jeg kommer hjem d. 12/11. Drivhuset skal tømmes, de sidste grønne tomater skal syltes, samt augurkerne. Rødbeder og gullerødder skal op. Porrer og sellerier skal i drivhuset så det er til at komme til i vinter. Kartoflerne skal dækkes, havemøblerne ind, og alle pelagonierne, så de kan overleve i vinter.
Så skulle æblerne plukkes, og dækkes ned, hængekøjen skal på loftet osv. Solvarmen skal tømmes for vand.
Der skal lukkes ned i butikken. og gøres klar til Jul, da det er på høje tid med pyntning når jeg kommer hjem
 Billetten bestilles og betales, og så gøres der klar til pakning. men jeg ved aldrig hvor meget jeg har plads til ud over gaver, breve osv.
 Men en ting vidste jeg, Johanne er ved at strikke dukketøj, til 5 babyborn dukker, og det vil fylde en hel del.

Der har været en opbakning, og medleven helt ud over det sædvanlige, også denne gang har det stømmet ind med støttekroner, tøj, gaver, hilsner, så jeg er dybt rørt over den medleven i Agape Chil Care, for jeg ved, at om ikke der var nogen der var med og gav, kunne vi ikke stille meget op. Tusind tak for jeres sponsorstøtte, men også alt den kærlighed og ekstra ting i har sendt med, også denne gang .

I lørdags var jeg til fødselsdag på mine 2 oldedrenge, Nicolaj på 6 år, og Mathias på 3. De bor på Fyn, og havde bestemt at slå det sammen, og holde det ved Anne Grethe og Jens, da de var bange for ikke hele familien ville komme til Fyn.Så skal jeg også lige nå  mit barnebarn Claras fødselsdag tirsdag aften, da hun bliver 11 år den dag jeg rejser, og derfor ikke kan komme. men så er tingene også ved at være klar, nu mangler der bare en til at trampe i kufferterne for at få dem lukket, men der er en hel dag ednu, og vi ved ikke hvad der sker. Tak for følgeskab, med ønsket om Guds rigeste velsignelse over enhver giver og medlever.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar