tirsdag den 2. oktober 2012

Sidste dag i danmark.

Hej alle venner.
Her kommer en hilsen til alle som følger.
Kl. 6 i morges kom en sms fra min kære Frank i Uganda. Han glædede sig til at se mig igen, har savnet mig. han ville ønske mig en velsignet rejse derned.
 Så var der en hilsen til jer alle fra ham. Jeg skulle sige en stor tak til jer alle, jer der gør det muligt at hjælpe så mange børn, unge, og familier i Uganda. Han er vældig godt klar over, at hvis ikke i var med af hele jeres hjerter, kunne vi ikke gøre det vi gør, og han er så taknemlig for den hjælp og velsignelse vi bringer til Uganda.Hermed hilsen bragt til jer alle.

Så er kufferterne pakket, og der er overvægt i dem begge, men jeg beder til at det går. Denne gang er der kommet så mange gaver, breve, hilsner, at det tog hele pladsen. Men hvilken glæde det bliver at dele al jeres kærlighed ud til alle de små vidunderlige børn, der ikke havde en chance uden jer. Jeg er så glad for at min nye camera kan tage video. Det vidste jeg ikke da jeg købte den, den var meget billig, da det var den sidste de havde, men kan altså tage ganske gode video, og billeder, så den skal blive flittigt brugt, så i skal få  en masse billeder at se, altså hvis vi har el. det er lang fra sikker altid, men jeg vil prøve.

Jeg har også idag lige fra kl 9, haft besøg med hilsner, og hele dagen, hvor mennesker har ønsket mig god tur. De følger rigtig meget med i hvad vi laver, og hvad der sker hver gang jeg skal afsted.

Der er også mennesker der er kommet med pengegaver, og derfor var jeg lige i banken for at få dem sat ind, så de er til rådighed, når vi skal gøre noget dernede.Stor tak for alt hjælp,jeg skal gøre mit bedste, for at få mest mulig ud af dem, tak.

Denne gang vil jeg ud på alle skolerne( 8) for at høre hvordan det går( vore) børn, for det er ikke meningen at de bare skal spise pengene op, tingene skal flytte sig.

Men først skal der kikkes på brandskaderne på Agape 3, og så skal der vaskes, males, ny glas i vinduer og døre, og så igen nye møbler og alt det der, og så kommer alt det andet efter.

Jeg skal nu lige til mit barnebarns 11 års fødselsdag, og derefter hjem og sove lidt, for at være klar til at køre herfra Øsløs til Ålborg kl. 1/2 4 i nat. Skal flyve fra Ålborg kl. 6,15 i morgen tidlig, og venter at være fremme i Kampala kl ca. 1, natten til torsdag.

 Jeg ønsker alle en vidunderlig nat. Hav det godt. Må Gud velsigne jer alle for jeres giverhjerter, det er helt fantastisk.    Kærligst  Solveig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar