lørdag den 13. oktober 2012

Torsdag d. 11/10 2012

Som opfølgning fra sidst, kommer her hvad det er sket.
Torsdag morgen kl. 10 kørte Innocent så med begge hævekort, og mekanikeren, for at hente den nye bil. og jeg var meget spændt på hvad mekanikeren sagde til den,  jeg satte min lid til ham.
Der gik et stykke tid, jeg ved ikke hvor længe, så ringede Innocent, og sagde at mekanikeren syntes vi skulle tage den dyre bil, den var bare så god, den anden var ikke for god. men jeg kunne kende p tonen at 2 unge drenge selvfølgelig ville ønske den nyeste og dyreste, det er jo ikke dem der skal betale.
 Jeg sagde til Innocent at det kunne der ikke være tale om, og så kunne han tage den 1,5 mio. vi havde betalt, og så komme hjem. Men jeg kunne høre at han var bange, for her giver man ikke penge tilbage, hvis de har fået fat i dem. Men jeg sagde at det var han skulle, og ikke mere, de kan da ikke stæle vores penge.Der gik ikke så lang tid så ringede han igen, at det troede han var helt umuligt, men jeg blev gal, og sagde at det var hvad han skulle, så ville jeg finde en anden udvej.
Der gik igen et stykke tid, så ringede han og sagde, at den gamle bil til 7 mio. selvfølgelig kunne bruges, den behøvede bare lidt ekstra penge. Men jeg sagde, tag pengene og kom hjem. Færdig slut. Det var han ikke glad for.

Der gik igen et stykke tid, og her sidder jeg er totalt i hænderne på disse tyveknægt, der bare ønsker flere og flere penge, jeg var efterhånden så rasende, og ville bare have mine penge tilbage.
Der gik igen et stykke tid, så ringede han igen, at vi var nødt til at tage den bilen til 7 mio, hvis jeg ikke ville betale de sidste 2 mil, for den nye, for nu havde de solgt vores den gamle, og pengene kunne de ikke få tilbage. Jeg ved ikke hvad i mener, jeg var så gal jeg kunne kvæle en eller anden, det er så tosset det hele, og her sidder jeg, for hvis jeg viser mig hæver de prisen til det dobbelte.
 Jeg sagde bare NÅ, hvad mere var der at sige.Og lagde røret på.
Der gik igen lang tid, så ringede han igen, at nu var de tilbage på værkstedet, og var begyndt at se på bilen, men den skulle have et nyt batteri, den duede overhovedet ikke. jeg sagde bare NÅ, hvad mere skulle jeg sige.Men Innocent skulle have 150,000 som batteriet kostede, hvortil jeg svarede, at de penge havde vi ikke, så han kunne bare gøre hvad han ville.Slut.
Han kom så hjem med bilen kl. 1/2 7 om aftenen, og jeg ved at der nu er en stor regning hos mekanikeren, og motoren gik som tosset, og jeg kunne høre at der vist ikke var lejre i nogen af hjulene. Jeg var så gal, at jeg valgte ikke at sige noget, så der var ikke ligefrem den helt store feststemning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar